За улеснение на гражданите се предприема мерки при издаване на български лични документи
През 2020 г. изтича валидността на голям брой български лични документи. За удобство на потребителите на административни услуги на МВР и за постигне по-равномерно натоварване на звената „Български документи за самоличност“ (БДС), както и за предотвратяване образуването на големи опашки пред гишетата, в областната дирекция е създадена организация за предсрочната подмяна на документите за самоличност.
Всички граждани с постоянен адрес на територията на област Видин имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи с обикновена услуга във всяко районно управление (РУ-Белоградчик и РУ-Кула), както и в ОДМВР – Видин. В рамките на работното време гражданите могат да направят избор за предпочитано от тях звено БДС, различно от това по постоянния им адрес. Готовите документи се получават в звеното БДС, където е подадено заявлението.
Гражданите, които притежават валиден електронен подпис, могат да ползват и услугата издаване на лична карта и/или паспорт чрез електронните административни услуги „Издаване на лични карти на български граждани“ и „Издаване на паспорти на български граждани“.
От сектор „Български документи за самоличност“ в ОДМВР-Видин е създадена организация за осъществяване на прием на заявления за издаване на български лични документи по постъпили искания за организиран прием на заявления от институции, ведомства, кметства и др. За целта следва да се подаде заявление до директора на ОДМВР-Видин и да бъде приложен списък с имената на желаещите служители, чиито документи за самоличност изтичат през 2020 г.
Повече информация за организиран прием може да бъде получена на тел. 094/694 355 и 094/694 293.
ЕКИП:ВИДИН ВЕСТ
Посещения: 12
Сподели в социалните мрежи:
Jooble : Работа в град Видин
Източник: Видин Вест