Областна администрация Видин с призив към потребителите на административни услуги
Във връзка с обстановката в страната, по отношение разпространението на коронавируса COVID-19 и препоръките на Националния оперативен щаб, Областна администрация Видин призовава потребителите на административни услуги да се възползват от възможностите за заявяването им по електронен път, когато това е приложимо, или да се ползват услугите на лицензиран пощенски оператор.
Това съобщиха от пресслужбата на Областна Администрация Видин.
Гражданите, които разполагат с квалифициран електронен подпис, могат да ползват по-голяма част от предоставяните от Областна администрация Видин електронни услуги през Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги – централизирана платформа за предоставяне на услуги от администрациите, поддържана от Държавна агенция електронно управление: unifiedmodel.egov.bg
Заявления за административни услуги се приемат и чрез:
Системата за сигурно електронно връчване –edelivery.egov.bg – изисква се КЕП и профил в Системата;
На електронни пощи: del_oa@vidin.government.bg и ou_oa@vidin.government.bg ;
На факс: 094 / 60 10 76;
Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Информация за предоставянето на съответните услуги, потребителите могат да получат от интернет страницата на Областна администрация Видин vidin.government.bg
При невъзможност за заявяването на административни услуги по електронен път, гражданите трябва да знаят, че Информационният център работи и са предприети всички мерки за дезинфекция. Работният процес се прекъсва регулярно за проветряване на помещението и дезинфекция.
ЕКИП:ВИДИН ВЕСТ
Посещения: 165
Сподели в социалните мрежи:
Jooble : Работа в град Видин
Източник: Видин Вест