BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRomanian
Facebook

Как да оптимизираме стегнатия януарски бюджет с двойно повече от Lidl?

Приготовленията за посрещането на коледните и новогодишни празници през декември по традиция се отразяват и на януарския бюджет, който има нужда от много стегнато планиране и оптимизиране. Един от начините да “излъжем” цифрите през първия месец от годината е да се възползваме от щедрата акция на Lidl ,,Двойно повече на същата цена”, с която можем да намалим наполовина предвидения за пазар бюджет.

В ,,Двойно повече на същата цена” тази седмица вниманието ни привличат два любими продукта:

Шпеков салам “Бургас” на “Родна стряха”’:

До края на тази седмица или до изчерпване на количествата във всички магазини на Lidl може да открием два броя шпеков салам Бургас “Родна стряха” от по 250 g на цена от 5,99 лв, вместо 11,98 лв.

Една от най-предпочитаните и търсени собствени марки на веригата – Родна стряха, събира за нас любими традиционни вкусове в специална селекция, включваща 110 висококачествени продукта. Благодарение на сполучливото си партньорство с всички български производители, Lidl съумява да ни предложи богат избор от родни предложения с високо качество на ниска цена.

Балсам за коса Cien с органик екстракти

Още една доказана собствена марка в актуалната седмична брошура на Lidl можем да открием в двойно по-голямо количество на същата цена. Два балсама за коса на Cien с органик масла взимаме за 4,99 лв., вместо 9,98 лв. Така почитателите на козметичните продукти на веганска основа получават общо 400 ml. на цената на 200 ml.

Само с тези две седмични предложения можем да спестим близо 11 лв. от семейния бюджет за пазаруване. Част от акцията „Двойно повече на същата цена“ от 9 до 16 януари са още: пълнозърнест чипс от ориз на собствената марка Snack Day, мляко с ориз на Milbona, продукт за мазане с вкус на масло и мощен препарат за отпушване на канали. Така спестените средства за седмицата достигат до 19,70 лв., с които можем да добавим още много бюджетни продукти без компромис с качеството, благодарение на другите активни промоции за седмицата в Lidl.

С предложения във всички продуктови категории – от специфични артикули, до онези, които са нужни на всяко домакинство, с „Двойно повече на същата цена“ веригата ни предоставя възможност през първите два най-трудни месеца на годината да намалим своите разходи за пазар с близо 22 лв. седмично, без да се лишаваме от количеството или да правим компромис с качеството на продуктите, които използваме у дома или слагаме на трапезата.

 

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

НОВИНИ ПО РЕГИОНИ

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!