Как да оптимизираме стегнатия януарски бюджет с двойно повече от Lidl?
Приготовленията за посрещането на коледните и новогодишни празници през декември по традиция се отразяват и на януарския бюджет, който има нужда от много стегнато планиране и оптимизиране. Един от начините да “излъжем” цифрите през първия месец от годината е да се възползваме от щедрата акция на Lidl ,,Двойно повече на същата цена”, с която можем да намалим наполовина предвидения за пазар бюджет.
В ,,Двойно повече на същата цена” тази седмица вниманието ни привличат два любими продукта:
Шпеков салам “Бургас” на “Родна стряха”’:
До края на тази седмица или до изчерпване на количествата във всички магазини на Lidl може да открием два броя шпеков салам Бургас “Родна стряха” от по 250 g на цена от 5,99 лв, вместо 11,98 лв.
Една от най-предпочитаните и търсени собствени марки на веригата – Родна стряха, събира за нас любими традиционни вкусове в специална селекция, включваща 110 висококачествени продукта. Благодарение на сполучливото си партньорство с всички български производители, Lidl съумява да ни предложи богат избор от родни предложения с високо качество на ниска цена.
Балсам за коса Cien с органик екстракти
Още една доказана собствена марка в актуалната седмична брошура на Lidl можем да открием в двойно по-голямо количество на същата цена. Два балсама за коса на Cien с органик масла взимаме за 4,99 лв., вместо 9,98 лв. Така почитателите на козметичните продукти на веганска основа получават общо 400 ml. на цената на 200 ml.
Само с тези две седмични предложения можем да спестим близо 11 лв. от семейния бюджет за пазаруване. Част от акцията „Двойно повече на същата цена“ от 9 до 16 януари са още: пълнозърнест чипс от ориз на собствената марка Snack Day, мляко с ориз на Milbona, продукт за мазане с вкус на масло и мощен препарат за отпушване на канали. Така спестените средства за седмицата достигат до 19,70 лв., с които можем да добавим още много бюджетни продукти без компромис с качеството, благодарение на другите активни промоции за седмицата в Lidl.
С предложения във всички продуктови категории – от специфични артикули, до онези, които са нужни на всяко домакинство, с „Двойно повече на същата цена“ веригата ни предоставя възможност през първите два най-трудни месеца на годината да намалим своите разходи за пазар с близо 22 лв. седмично, без да се лишаваме от количеството или да правим компромис с качеството на продуктите, които използваме у дома или слагаме на трапезата.
Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!