BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRomanian
Facebook

Как да организирате вашия хоум офис, за да бъдете продуктивни вкъщи?

Как да организирате вашия хоум офис, за да бъдете продуктивни вкъщи?

През последните две години близо 24% от служителите у нас преминаха изцяло на режим хоум офис. Истината обаче е, че не само пандемията стимулира много работници и специалисти да предпочетат работата от дистанция пред това да прекарват работното си време на място в офиса. Голяма част от съвременните професии позволяват на експертите в тяхната област да си вършат ангажиментите отвсякъде и по всяко време – на компютъра, стига да има достатъчно стабилна интернет връзка.
Но ако си мислите, че хоум офисът има нужда само от устройство и интернет, дълбоко се лъжете. Истината е, че високата продуктивност у дома е възможна, но за нея трябва да се постараете стабилно. Освен че е нужно да си създадете рутина на работа – подобна на тази в офис пространството – добре е да помислите и как да организирате подобаващо работното си място.
У дома това не винаги е много лесна задача. На практика, вие трябва да изнамерите някакво средно или поне малко пространство, в което да се вместите. Това пространство може и да не е било дори част от плановете ви при обзавеждането, когато сте се нанасяли в жилището. А сега трябва да го построите – било то в нищото, близо до децата, за да ги контролирате, ако са малки, а понякога и на странни, но все пак единствените възможни и функционални места като до спалнята, около уредите за пране, гладене и сушене, а дори и в кухнята край фурната и котлоните.
Разбира се, всички тези дребни неприятности не бива да ви разстройват. Ако се мотивирате да подредите добре своето хоум офис пространство, в крайна сметка резултатът ще ви допадне и дори ще го заобичате повече от истинския офис. Защото си е вашият домашен офис. А за да стане той перфектен, ето няколко съвета от нас:
● Определете мястото и нека си остане там. Истината е, че колкото и удобна за разкарване и местене да е вашата позиция, по-добре е да избягвате често да сменяте позицията и обстановката си за работа. Това действа разсейващо, а и губи време.
● Уверете се, че имате всичко необходимо: от бележник, в който да си водите план график на задачите до дреболии като маркери, перфоратор, папка за документи и така нататък.
● Освен дребни канцеларски принадлежности, някои офис позиции изискват и по-сериозни уреди като принтер, скенер, фотографски реквизити и други. За всички тези устройства ще ви трябва по-голямо пространство. Не е нужно обаче всичко да бъде на едно място. Да не говорим, че разходката от едната до другата стая е полезна за всички, работещи в седнала позиция 8 часа на ден. Купете си голямо количество копирна хартия на изгодни цени и я дръжте в съседното помещение, за да можете през работно време да имате повод да се разтъпчете.
● За предпочитане е в офис пространството ви да влиза достатъчно количество дневна светлина. Ако това е невъзможно, купете си щадяща очите лампа. Нещо повече – всеки ден в края и началото на работното време, което е добре да установите и спазвате стриктно – проветрявайте. Свежият въздух е част от перфектната здравословна обстановка за работа.
А най-хубавото е, че в хоум офиса няма с кого да се карате за климатика. Пускате си го, когато и на колкото градуса искате!

Посещения: 535

Сподели в социалните мрежи:

Jooble : Работа в град Видин

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

НОВИНИ ПО РЕГИОНИ

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!