Как да организирате вашия хоум офис, за да бъдете продуктивни вкъщи?
През последните две години близо 24% от служителите у нас преминаха изцяло на режим хоум офис. Истината обаче е, че не само пандемията стимулира много работници и специалисти да предпочетат работата от дистанция пред това да прекарват работното си време на място в офиса. Голяма част от съвременните професии позволяват на експертите в тяхната област да си вършат ангажиментите отвсякъде и по всяко време – на компютъра, стига да има достатъчно стабилна интернет връзка.
Но ако си мислите, че хоум офисът има нужда само от устройство и интернет, дълбоко се лъжете. Истината е, че високата продуктивност у дома е възможна, но за нея трябва да се постараете стабилно. Освен че е нужно да си създадете рутина на работа – подобна на тази в офис пространството – добре е да помислите и как да организирате подобаващо работното си място.
У дома това не винаги е много лесна задача. На практика, вие трябва да изнамерите някакво средно или поне малко пространство, в което да се вместите. Това пространство може и да не е било дори част от плановете ви при обзавеждането, когато сте се нанасяли в жилището. А сега трябва да го построите – било то в нищото, близо до децата, за да ги контролирате, ако са малки, а понякога и на странни, но все пак единствените възможни и функционални места като до спалнята, около уредите за пране, гладене и сушене, а дори и в кухнята край фурната и котлоните.
Разбира се, всички тези дребни неприятности не бива да ви разстройват. Ако се мотивирате да подредите добре своето хоум офис пространство, в крайна сметка резултатът ще ви допадне и дори ще го заобичате повече от истинския офис. Защото си е вашият домашен офис. А за да стане той перфектен, ето няколко съвета от нас:
● Определете мястото и нека си остане там. Истината е, че колкото и удобна за разкарване и местене да е вашата позиция, по-добре е да избягвате често да сменяте позицията и обстановката си за работа. Това действа разсейващо, а и губи време.
● Уверете се, че имате всичко необходимо: от бележник, в който да си водите план график на задачите до дреболии като маркери, перфоратор, папка за документи и така нататък.
● Освен дребни канцеларски принадлежности, някои офис позиции изискват и по-сериозни уреди като принтер, скенер, фотографски реквизити и други. За всички тези устройства ще ви трябва по-голямо пространство. Не е нужно обаче всичко да бъде на едно място. Да не говорим, че разходката от едната до другата стая е полезна за всички, работещи в седнала позиция 8 часа на ден. Купете си голямо количество копирна хартия на изгодни цени и я дръжте в съседното помещение, за да можете през работно време да имате повод да се разтъпчете.
● За предпочитане е в офис пространството ви да влиза достатъчно количество дневна светлина. Ако това е невъзможно, купете си щадяща очите лампа. Нещо повече – всеки ден в края и началото на работното време, което е добре да установите и спазвате стриктно – проветрявайте. Свежият въздух е част от перфектната здравословна обстановка за работа.
А най-хубавото е, че в хоум офиса няма с кого да се карате за климатика. Пускате си го, когато и на колкото градуса искате!
Посещения: 535
Сподели в социалните мрежи:
Jooble : Работа в град Видин
Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!