BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Дигиталната версия на 100-те национални туристически обекта предизвика участниците в Mentor the Young

Дигиталната версия на 100-те национални туристически обекта предизвика участниците в Mentor the Young
Студенти и млади специалисти се включиха в бизнес симулация на Yettel
 

Студенти и млади специалисти влязоха в ролята на истински ръководители на проекти. Това се случи по време на бизнес симулация, която Yettel организира като част от партньорството си с програмата Mentor the Young. Телекомът е партньор на петото издание на инициативата, с което заявява подкрепата си за кариерното развитие на младите хора.

Разделени в пет отбора, участниците в Mentor the Young работиха по конкретен бизнес казус, свързан с един от най-актуалните проекти на компанията – дигитализацията на 100-те национални туристически обекта. В края на миналата година, в партньорство с Българския туристически съюз, Yettel даде нов модерен прочит на емблематичното движение, като създаде негова дигитална версия в мобилното си приложение. Така всеки любител на природното ни и културно-историческо наследство може да получи дигитален печат от обектите, равностойни на хартиените, напълно безплатно и без значение на кой мобилен оператор е абонат.

В рамките на няколко часа младежите трябваше да предложат нови начини, с които да популяризират дигиталната версия на движението, така че тя да достигне до още повече потребители. Нови функционалности, геймификация, събиране на точки и получаване на награди, както и ползване на изкуствения интелект за персонализирани предложения за туристически маршрути бяха част от идеите, които участниците в симулацията представиха пред екипите на Yettel.

Чрез гласуване бе избран и отборът победител – екип от петима младежи, които признаха, че освен практичен и полезен, поставеният бизнес казус е бил и особено близък до тях. „Ние самите събираме печати от националните ни туристически обекти, което направи задачата още по-интересна“, заяви Момчил Борисов, представител на отбора.

Бизнес симулацията по конкретен казус бе последното от поредица събития, с които Yettel подкрепи петото издание на Mentor the Young и даде възможност на участниците в него да попаднат в реална бизнес ситуация и да учат през конкретни примери. Като част от партньорството телекомът бе домакин на нетуъркинг събитие, посветено на устойчивото развитие и EGS политиките на компанията. Проведе и уебинар на тема „Управление на кариерата“, в което представител на Yettel представи основни правила за успешна кариера.

Програмата Mentor the Young свързва активни и амбициозни млади хора от 18 до 25- годишна възраст заедно с успешни и вдъхновяващи професионалисти и предприемачи. В настоящето издание участваха общо 530 менторски двойки, като за младежите бе разработена динамична образователна програма с над 45 организирани събития, сред които обучения, нетуъркинг събития, бизнес симулации, менторски и координаторски срещи.

Посещения: 4 427

Сподели в социалните мрежи:

Jooble : Работа в град Видин

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

НОВИНИ ПО РЕГИОНИ

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!